Tajska - Koh Tao

Pa sva končno prispela na zelo opevani Koh Tao, ki mu pravijo tudi želvji otok. Imena ni dobil po prebivalcih, ampak ker je sam otok v obliki želve. Sicer sama nisem našla neke velike povezave med želvo in obliko otoka, kljub pozornemu gledanju v zemljevid. Otok je v primerjavi z ostalimi zelo majhen, saj meri le 21 kvadratnih kilometrov, znan je pa predvsem kot raj za potapljače, saj ponuja krasen podvodni svet.

Pristali smo na edinem pomolu Mae Haat, kjer sva že kar od tam videla zelo lepo plažo, z res zeleno vodo. Tukaj se tudi nahaja največja in najbolj znana plaža na otoku Sairee Beack, na kateri lahko zvečer gledamo sončni zahod. Prenočišča tukaj nisva imela rezerviranega, prav tako ne nagledanega, zato sva pri izkrcanju spremljala ponudbe domačinov, ki so ponujali sobe. Želela sva bungalov na plaži, z ventilatorjem ali klimo ter toplo vodo, kar pa je predstavljalo konkretno višjo ceno kot sva bila pripravljena odšteti. Sicer so ponujali bungalovčke za solidno ceno, ampak so bili ti na vzhodni strani, ki razen z bungalovi ni poseljena, tako da je do trgovine in restavracije par kilometrov.

Taksisti kot povsod oderuški, zato sva si rentala kar skuterja, naložila nahrbtnika ter se odpeljala na lov za ugodnim prenočiščem. Nisva si mislila, da bo takšen problem najti prenočišče in to za solidno ceno. Tisto, ki je imelo sprejemljivo ceno je bila luknja, drugje ni bilo tople vode, drugje je bil po tleh kar beton, kopalnica kar v sobi z posteljo… Kar je bilo vredu, pa cene vsaj dvakrat višje. Ker sva oba trmasta in nisva želela preplačati sobe, sva po dveh urah le našla sobo po zmerni ceni.

Sairee Beach
Na koncu sva se odločila, da najbolje če si poiščeva v mestu, saj imava tako restavracije kot trgovino v neposredni bližini. Bivala sva v Jom Thong Guesthous, kjer sva dobila čisto sobo z ventilatorjem in teraso.

Naslednji dan sva se odločila, da enostavno kupiva masko ter se kar sama odpraviva snorkljat na odmaknjene plaže. Kot prvo sva izbrala plažo Sai Daeng Beach, kjer sva lahko opazovala najrazličnejše pisane ribice. Od tukaj sva imela tudi lep razgled na Shark Islad, ki je dobil ime po obliki plavuti morskega psa. Plaža je lepa, peščena pa še super je ker ni gneče.
Sai Daeng Beach
Razgled na Shark Island
Naslednja plaža Tanote Bay je bila še boljša in lepša od prve, saj sva poleg živopisanih ribic lahko opazovala tudi korale ter ostali podvodni svet.

Drugi dan na otoku sva namenila za snorkling izlet, ki sva ga rezervirala prejšnji dan v eni izmed tamkajšnjih agencij. Sprva sva se želela iti potapljati, vendar sva si hitro premislila, ker imajo kar zasoljene cene.

Zjutraj se zberemo na pomolu in se vkrcamo  na ladjo. Izlet traja cel dan, peljejo nas okoli otoka, kjer se večkrat ustavimo ter poskačemo v vodo. V enem izmed zalivov nam obljubijo, da če bomo imeli srečo lahko vidimo tudi morske pse, ki zjutraj pridejo sem, niso pa nevarni za ljudi, ker jedo samo plankton. Iz naše skupine ga je videl samo eden. Ustavimo se tudi na plaži Mangobay, ki je eden izmed bolj znanih zalivov na otoku, sama pa sva tudi prejšnji dan hotela sem s skuterjem, ampak sva si k sreči premislila, ker bi hodila kar veliko časa peš. Zaliv pa razen podvodnega sveta nič posebnega.

Zadnja postojanka je otok Nang Yuan, kjer so skupaj povezani trije otočki. Dostopni so le z ladjo, je pa edina plaža, kjer je potrebno plačati vstopnino 100bht. Na otoku je polno turistov, pri vhodu pa presenečenje, vnos vode prepovedan. Pregledajo nama nahrbtnik ter nama hočejo zaseči liter vode, seveda sva jo iz principa takoj na licu mesta spila.

Na otoku se odpraviva po najinem mnenju na najbolj znano razgledno točko na Tajski, kjer imamo čudovit razgled na vse tri otoke skupaj in samo vau. Modro morje, kot iz revije, povezani trije otočki, popolno. Sva se kar hitro strinjala, da je to najlepši kotiček na zemlji. Če naju je na celotnem potovanju kaj fasciniralo, naju je sigurno pogled na Nang Yuan. Po vrnitvi si nadeneva maski ter se odpraviva v vodo, ki ima sigurno 30 stopinj ali več. Dodobra si ogledava čudovite korale in se naplavama med ribicami, ki se človeške bližine niti najmanj ne bojijo.
Nang Yuan
Zvečer obvezna večera v najini tajsko-italijanski restavraciji, kamor sva vsak dan zahajala na večerjo in kosilo, ker imajo res dobro in okusno hrano. On italijan, poročen s tajko, imata dva otroka in vodita svojo gostilno.

Počasi se izteka najin čas na Koh Tao, kjer bi še z veseljem preživela kakšen teden, saj je otok naravnost čudovit. Nič kaj preveč žurerski, prijazno domačini, čudovita in divja pokrajina, noro lepe plaže, snorklanje, skratka otok, ki ga vsakomur priporočam.

Počasi sva morala narediti plan, kako bova prišla do BKK. Prvotni načrt je bil, da greva s katamaranom do Surathania, si najdeva prenočišče in naslednji dan z letalom do BKK, ampak bi zaradi vse logistike zapravila kar nekaj časa in denarja, zato sva prvotni plan čisto spremenila. Odločiva se, da greva iz otoka s katamaranom do Chumpona ter od tam z avtobusom do BKK. Sicer sva se vozila cel dan, vendar naju je to prišlo ceneje, s tem pa sva tudi pridobila en dan več v mestu.

Koh Tao priporočava vsem, ker je res mali otok, vendar pa čudovit, čisto drugačen od ostalih dveh, ki sva jih obiskala. Navdušilo naju je čisto vse, le prenočišče si je pametno poiskati že prej.