Zakaj Tajska?

Že iz osnovne šole se spomnim, da sem dvakrat predstavljala Tajsko ter se že takrat nekako zaljubila v to deželo, čeprav se mi je takrat zdela neka blazna eksotika, predvsem pa nisem takrat dojemala te drugačne kulture. Že kot mala deklica sem sanjala, da ko bom velika, bom potovala okoli ter ko bom res velika bom obiskala Tajsko - deželo, ki sem jo vedno predstavljala pri geografiji.
 
Ideja za Tajsko se mi je porodila pred enim letom, ko sem brskala po internetu in zasledila ugodne last minute počitnice na Phuketu. Za začetek bi bilo to čisto vredu, a kaj ko mi je bila ideja o Tajski, čedalje bolj všeč. Bolj ko sem brskala po blogih, bolj sem bila navdušena in večja je bila želja po Tajski in končno nekem konkretnem potovanju. Vprašala sem Klemna, če je prepričan vase, da boma kos takšnemu potovanju, in je rekel, da ja. Super, da sva oba za, ter da imava podporo z obeh strani, da zmoreva.

Tako sva kar hitro kupila letalske karte. Kupila sva jih pol leta prej, letiva pa konec januarja iz Munchna. Za karti sva odštela 490 eur. Po mnenju drugih sva karte dobila ugodno, vendar za drugič veva, da se splača počakati na kakšno akcijo, ko se da dobiti karte bistveno ceneje. Pri nakupu je potrebno vzeti v zakup tudi prevoz z go opti-jem, saj tudi predstavlja nek večji strošek, ce letiš z Munchna ali pa Zagreba, čeprav sem pred kratkim zasledila let iz Ljubljane, za isto ceno, kot sva midva dala iz Münchna. Pozorna sva bila tudi, da niso bili vmesni postanki v Dubaju predolgi.

Marsi kdo vpraša zakaj ravno Tajska? Zato, ker je za prvo pravo samostojno potovanje, najboljša izbira, ker je enostavna za potovanje. Predvsem je potovanje zelo poceni, odlična kulinarika, čudovite plaže, lepa in čudovita pokrajina, ogromno doživetij, drugačna kultura in kulinarika.

Plan potovanja že v grobem imava, tako, da si bova kar se le da pametno organizirala tri-tedensko potepanje po Tajski.
V BKK bova dva dni, tako, da si bova pogledala glavne znamenitosti, kot so What Pho, Grand Palace, Floating market, nakupovalni center Siam, popotniško ulico Khao San Road. Zadnji dan se bova z vlakom odpeljala v bivšo tajsko prestolnico Ayutthayo, si jo ogledala, nato pa zvečer z nočnim vlakom na sever v Chiang Mai.

Chiang Mai ponuja ogromno stvari, od trekingov, farme krokodilov, kač, orhidej in metuljev, jahanje slonov, nekaj adrenalinskih stvari. V bližnjem Chiang Raiu si lahko pogledamo znani White tempelj, mogoče tromejo z Laosomin in Kambodžo... Idej je ogromno, se bova pa sigurno udeležila vsaj dvodnevnega trekkinga, ter si ogledala farmo orhidej in metuljev. Po ogledu severa, se bova z letalom odpravila na jug države na Krabi ali Koh Samui.

Nikakor se ne moreva odločiti na kateri del obale bi šla. Tako Krabi z Phi Phijem in Koh Samui z Koh Pangan in Koh Tao ponujata čudovite izlete, plaže, otočke... Tako bo potrebno vzeti v roke Lonely Planet, ter se bolj podrobno poglobiti v ti dve lokaciji, da se na koncu odločiva za tisto, ki nama bo bolj všeč.
Okvirno je to potek najine poti, sploh pa ne dvomim, da ko bova prišla nazaj, da bo zgodba oz plan čist drugačen, kot sedaj, ko lahko samo predvidevaš kaj, kako, kdaj. Sicer bo to najino prvo potovanje izven Evrope, ampak mislim da ne zadnje, ker po vsakem dopustu, ko sva prišla domov, sva želela vedno več različne kulture, ljudi, običaji itd. Tako, da komaj čakava trenutek, ko se bova z go optijem odpeljala proti Nemčiji in ko se bo dejansko vse zares začelo dogajati, sploh pa preživeti tri tedne nekje na toplem in tako daleč bo posebno doživetje.
Odštevanje



Zakaj Tajska? Zakaj Tajska? Reviewed by Unknown on 08:33:00 Rating: 5

4 komentarji:

  1. Podoživljam svoj prvi potep v širne daljave tega sveta. :) Točno tako sem nekako jaz začela, ista lokacija, isti čas, samo da sem šla čisto sama. :) In bilo je fantastično! Potovanje po Tajski mi je spremenilo življenje, ki je še danes (po petih letih) in vsak dan bolj podrejeno potovanjem. Srečno in uživajta! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Nekje je treba začeti, zato, tudi ideja za Tajsko, ko naj bi bila za začetek odlična izbira :) Potem pa upam, da vsako leto nekaj drugega :) Skoraj pa ne dvomim, da se ne bova imela odlično :) Samo naj bo že ta mesec čimprej naokol :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Luc vaju pozdravlja...in seveda vsi ostali...UZIVAJTA

    OdgovoriIzbriši

Lucija Pusovnik. Zagotavlja Blogger.