Najboljše popotniške fotografije iz najinih potovanj v letu 2016

Pred dvema letoma sem kupila svoj prvi DSLR in od takrat je fotografija moja velika strast. Verjetno ni potrebno poudarjati, da ga na vsak potep vzamem s sabo in da mi na najinih potovanjih visi ves čas okoli vratu, za vsak primer, če bo v objektiv potrebno ujeti kakšno zanimivo stvar. Spodaj objavljam fotografije, ki sem jih naredila v preteklem letu in mislim, da si zaslužijo posebno objavo.

Slike niso profesionalne, nedvomno pa imajo velik pomen pri meni :)









































Najboljše popotniške fotografije iz najinih potovanj v letu 2016 Najboljše popotniške fotografije iz najinih potovanj v letu 2016 Reviewed by Unknown on 08:39:00 Rating: 5

2 komentarja:

  1. VŠEČNE FOTOGRAFIJE,KER SAM TUDI VELIKO POTUJEM-TUDI VELIKO FOTOGRAFIRAM-ŽAL PA ZARDI GLEDANJA SKOZI OBJEKTIV ZAMUDIMO DRUGE PRAVTAKO ZANIMIVE STVARI

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Se strinjam, da zaradi fotografiranja kaj zamudimo, ampak mislim, da se vseeno splača, saj ko čez nekaj časa gledamo slike iz potovanj lahko skozi sliko podoživimo del kjer je slika nastala :) no vsaj meni nekatere zgoraj objavljene slike, dajo možnost, da se spomnim določenih dogodkov iz potovanj :)

      Izbriši

Lucija Pusovnik. Zagotavlja Blogger.