Tajska - Vrnitev v BKK

Po celodnevni vožnji s katamaranom in avtobusom, končno prispemo na Khao San Road oz. vsaj tako je bilo rečeno. Hitro sva ugotovila, da gre za ulico Rambutri, ki je od Khao Sana oddaljena slabih 100 metrov. Med čakanjem na prtljago kar dežujejo ponudbe voznikov tuk tukov, da za 100 bht peljejo na Khao San, in večina jih ponudbo sprejme. Niso pa vedeli, da jih bodo tako prinesli naokoli, da se jim še sanjalo ne bo.
Prenočišče sva si ponovno poiskala v hotelu Four Sons Place, kjer sva zaradi ponovnega obiska dobila sobo z razgledom na Grand Palace. Nočni pogled na palačo je bil res izjemen, saj so bili vsi templji in okolica osvetljeni.
Grad Palace ponoči
Odloživa nahrbtnika, se osveživa in odpraviva na meni najljubšo ulico Khao San, kjer se za razliko od prvič počutiva čisto domače.

Naslednji dan pa dan za shopping. Odpraviva se na avtobusno postajo malo stran od Khao Sana. Direktno do MBK vozi avtobus št. 15 in 48. Avtobus nama odpelje tik pred nosom, zato se odločiva, da greva na naslednjega, ki pripelje (72). Vstopila sva na delavski avtobus, zato so naju začudeno pogledali, kaj ta dva počneta tu. Do naju je prišla sprevodnica, da sva kupila karto, nato pa sva vprašala, če nama lahko pove kdaj morava iti dol, ko bomo prišli do nakupovalnega centra. Pove da morava iti prej dol ter iti na drug avtobus. Izstopiva na eni izmed premnogih avtobusnih postaj ter tudi tukaj vprašava gospo, ki je prodajala srečke, kateri avtobus vozi do najine destinacije. Na list papirja nama napiše številko avtobusa, kateri tudi kmalu pripelje. Tukaj ponoviva vaju in tudi tukaj dobiva napotke kdaj morava dol. Za karti sva odštela nekje 40 centov po osebi.
MBK center je ogromen, če mi je uspelo prav prešteti se trgovine nahajajo v kar šestih nadstropjih. Glavni cilj je bil nakup All Stark, ki so tukaj za pol cenejši kot pri nas. Zraven se nahaja Siam center, kjer pretežno prevladujejo prestižne blagovne znamke. V njem se nahaja tudi ogromen akvarij (25 €).

Siam
Nazaj sva šla z avtobusom št. 48. Naletela sva na uro, ko se vsi vračajo domov, zato smo bili na avtobusu natlačeni kot sardele. Pot nazaj je bila brezplačna, saj se nama je nekako uspelo prešvercati, saj naju sprevodkinja sploh ni opazila.

avtobus 30 bht /osebi
Tajska - Vrnitev v BKK Tajska - Vrnitev v BKK Reviewed by Unknown on 13:21:00 Rating: 5