Dubaj

Dubaj je na mojem spisku željenih destinacij že kar nekaj časa, saj se ves čas nekaj govori okoli njega, kako imajo najvišjo zgradbo na svetu, najdražje hotele, smučišče sredi puščave, otok v obliki palme...

Med vmesnim postankom v Dubaju sva imela 8 ur časa, zato sva prišla na idejo, da bi si ogledala mesto ter glavne znamenitosti v mestu. Imela sva neizmerno srečo, da sva prišla hitro do pravih kontaktov z agencijo, ki se ukvarja z kratkimi ogledi mesta. Vse sva se že dogovorila kar pred poletom proti Dubaju, tako, da so naju ob dogovorjeni uri pobrali na letališču. Brez najmanjšega problema so nama ustregli kako lahko najin čas najboljše izkoristiva, ne da bi zamudila let.

Za vstop v Dubaj slovenski državljani ne potrebujemo vize, že od leta 2013. Ko odidemo iz letališča nam poskenirajo potni list ter vanj dajo žig  za vizo, ki traja 30 dni.

Po prihodu iz letališča pa šok, saj je bilo takrat že zjutraj 25 stopinj, tako, da sva se odločila prav, da sva v nahrbtnika dala kratke hlače.

Najprej naju je šofer odpeljal na ogled trenutno najvišje zgradbe na svetu Burj Kalifa, ki v višino meri kar 846 metrov. V stavbi se nahaja bazen, hotel, pisarne... Na Burj Kalifo se lahko povzpnemo s predhodno rezervacijo na razgledno točko. Cena ogleda s predhodno rezervacijo je okoli 30 eur, če pridemo kar tako bo cena najmanj dvakrat višja ali pa sploh ne bo možnosti za ogled. Rezervacijo lahko opravimo na njihovi spletni strani.

Zraven se nahaja eden izmed največjih nakupovalnih centrov na svetu Dubai Mall v katerem je ogromen in največji akvarij na svetu. Ogled akvarija je brezplačen. Prav tako se tukaj nahaja zelo znani vodomet, ki vodo šprica kar 50 metrov visoko in to po ritmu glasbe.

Nato smo si ogledali tržnico zlata. Gre za večjo ulico, kjer so same trgovine z nakitom, kjer lahko vidimo obleko iz zlata, največji prstan in najdaljšo verižico na svetu.

Sledil je ogled Dubai muzej, ki se nahaja na dvorišču trdnjave, kjer lahko vidimo tradicionalno bivališče iz palic in palmovih listov, v katerih so prebivalci živeli pred ne več kot sedemdesetimi leti. V muzeju je primer tradicionalne hiške z vetrnim stolpom", ki je imel podobno funkcijo kot zdajšnje klimatske naprave.

Dhow je tipični tradicionalni leseni čoln, ki ga izdelujejo še danes in to kar brez skic in sodobnih pripomočkov.

Dubai Crek je vjugast dolg zaliv, ki delu mesto na dva dela, Bur Dubai (novi del) in Deiro, kjer se nahaja stara tržnica in bazar.

Mošeja Jumeniah je edina mošeja v mestu, katero lahko obiščejo vsi, ne glede na vero.

Za konec smo si ogledali najbolj znani hotel na svetu Burj Al Arab, ki je tudi največja znamenitost v mestu, zgrajen pa predvsem za največje bogataše. Hotel ima obliko razpetega jadra, stoji pa na umetno narejenem otoku ter je edini hotel s sedmimi zvezdicami. Obstaja jih največ pet, vendar jih ima ta sedem zaradi luksuzne notranjosti in opreme, kar ne premore nobeden drug hotel. Najcenejša nočitev stane okoli 1000 eur.

Dubaj ponuja še ogromno znamenitosti in atrakcij, vendar sem opisala le tiste, katere sva si ogledala. Kot ostale lahko omenim narodno banko Dubaja, Dubai marina, Emirates tower, Aquaventure water park, Underwater zoo, puščavski safari, potapljane...

Za vse, ki pa ne moremo brez zimskih športov pa lahko združimo jutranje smučanje v Ski Dubai, ter popoldansko poležavanje na plaži. Smučišče je eno izmed največjih pokritih smučišč na svetu, nahaja pa se v nakupovalnem središču Mall of the Emirates. Za dve urno vozovnico je potrebno odšteti kar 40 eur. Za ljubitelje drsanja pa nakupovalni center Dubai Mall ponuja drsališče, ki je na voljo tudi za obiskovalce.

Dubaj je samo po sebi zelo veliko in zanimivo mesto, zgrajeno sredi puščave, vendar na naju ni naredilo prevelikega vtisa, saj je po najinem mnenju le betonska džungla, z dobrimi avti, nebotičniki, palmami in peskom. Vsak ima svoj okus, vendar naju takšna mesta ne navdušijo. Videla sva ga, lahko rečeva, da je bil super ogled mesta, vendar nama je bilo to dovolj.

Veliko popotnikov ima problem, če lahko med postankom obiščejo mesto. Seveda lahko, ker viza ni potrebna, je pa tudi dosti časa za ogled glavnih znamenitosti. V mesto se lahko odpravimo z metrojem, katera vožnja stane 2 eur. Lahko gremo s taksijem, vendar niso ravno poceni, pa tudi znamenitosti niso na kupu, tako da bi bilo kar drago. Lahko pa se poslužimo agencije tako kot midva, ki te za slabih 32 eur po osebi pelje na ogled vseh večjih znamenitostih v Dubaju. Prednost je tudi to, da ti vse razložijo, povedo ogromno zanimivih informacij, predvsem pa ni problema, kako priti iz določene točke na drugo. Ogled traja cca 3-4 ure. Agencija s katero sva šla midva na ogled mesta je Dubai funtours desert safari's and tours. Najbolje jih je pod tem imenom poiskati na facebooku, tako kot sva jih midva, ter jih kontaktirati preko zasebnega sporočila ali pa po telefonski številki.

Za obisk Burj Kalife bomo za taksi iz letališla odšteli nekje 40 eur za obe smeri.

Burj Kalifa

Pogled iz letala

Burj Al Arab
Najcenejša soba od 1000€ na noč

Mošeja Jumeniah

Luksuzen hotel zgrajen v arabskem stilu

Dodaj napis

Tržnica zlata

Obrambni stolp
Veliko se govori tudi o obnašanju parov v Dubaju, saj ni zaželjeno pretirano izkazovanje pozornosti en drugemu. Držanje za roke, ljubčkanje, objemanje še nekako tolerirajo, čeprav je to čisto proti njihovim načelom. Zavedajo se, da sem prihajaj turisti, ki jim je takšno obnašanje samoumevno, zato so tudi dosti popustljivi, vendar še vedno ni zaželjeno. Zavedajo se pa, da se tujci ne moremo prilagoditi njihovi veri, načinu oblačenja, obnašanju.