Podaljšan vikend in iskanje namestitve na Hrvaški

Letošnji praznik v avgustu je kot naročen, saj pride ravno na ponedeljek in je odličen podaljšek za vikend odklop na morju. Neko namestitev sem iskala že junija in sem bila že takrat presenečena nad visokimi cenami pri naših sosedih, zato sva se odločila, da bova kar kampirala. 

Ker sem opazila, da kar nekaj ljudi tik pred zdajci išče bilokakšno namestitev za termin 12.8. - 15.8. v Istri ali Kvarnerju sem danes (dva dni prej) iz čiste radovenosti pošnofala po bookingu za cenami namestitev in lahko rečem, da so me cene dobesededno sezule. Iskala sem po principu za tri nočitve, namestitev za dve osebi ter obkljukala možnost, da mi pokaže najnižjo ceno, izogibala sem se hostlom z bivanjem v skupinski sobi.

Najcenejše namestiteve, ki jih najde booking v tem trenutku v terminu 12.8. - 15.8.2016:
  • KRK - na celotnem otoku je trenutna najcenejša namestitev v mobilni hiški v Fkk kampu, za tri nočite bomo odšteli 698 eur.
  • CRIKVENICA - hotel*** za tri nočitve in dve osebi 1050 eur
  • RABAC - apartma 750 eur, 17 kilometrov od mesta
  • UMAG - Apartma za 3 osebe 600 eur
  • PULA - hostel, skupna spalnica 150 eur
  • NOVALJA - soba za dve osebi 384 eur
  • NOVI VINODOLSKI - soba 334 eur
  • OPATIJA - apartma 330 eur
  • TROGIR - apartma za dve osebi 172 eur
  • SAVUDRIJA - apartma, 7 km od centra mesta, cena 597 eur
  • IZOLA - apartma za tri osebe, 7 km iz centra mesta 255 eur
Zaradi bližine je Istra in Kvarner najboljša izbira, zato tudi takšne cene, bolj nižje kot gremo bolj so cene ugodne oziroma znosne. Če povzamem svoj prelet po bookingu lahko rečem, da se trenutno, da še dobiti ugodno sobo v skupni spalnici, apartma, ki je kaj nekaj kilometrov oddaljen od centra mesta in morja ali pa bolj luksuzne nastanitve, za katere bo pa potrebno konkretno poseči v žep.

Vse cene so pridobljene iz bookinga in na podlagi hitrega pregleda po krajih, z obkljukano možnostjo, da ponudi najcenejšo nastanitev za dve osebi za izbrani kraj. Verjetno se še najde kakšen apartma, za malce bolj ugodno in človeku prijazno ceno :)

 

Podaljšan vikend in iskanje namestitve na Hrvaški Podaljšan vikend in iskanje namestitve na Hrvaški Reviewed by Unknown on 00:41:00 Rating: 5

Ni komentarjev:

Lucija Pusovnik. Zagotavlja Blogger.