Polet z gyrocopterjem

Bližal se je Klemnov rojstni dan, jaz pa brez ideje za kakšno posebno darilo. Konec septembra je za razne vodne aktivnosti premrzlo, zato sem malo pobrskala po kuponih, če ponujajo kako zanimivo predvsem pa posebno ponudbo. Takoj mi je v oči padel polet z gyrocopterjem. Všeč mi je bilo ker so polete ponujali na celjskem športnem letališču v Levcu. Sprva točno nisem vedela kako zgleda gyrocopter, ampak sem pogooglala, ter se navdušila nad tem darilom za rojstni dan.

Drugače je gyrocopter ali po naše žirokopter ena izmed najbolj varnih letalskih naprav. Je neka mešanica motornega letala in helikopterja, ki za svoj vzlet in pristajanje potrebuje zgolj 10 nekaj metrov.
Polet je trajal slabih 20 minut. Po komentarjih je bilo super. Super je videti svoje mesto iz ptičje perspektive, ter se peljati čez Anski vrh in okoli Celjskega gradu ter domačo hišo.
Polet z gyrocopterjem Polet z gyrocopterjem Reviewed by Unknown on 12:11:00 Rating: 5

Ni komentarjev:

Lucija Pusovnik. Zagotavlja Blogger.