Canyoning Sušec

Že od nekdaj sem adrenalinski navdušenec, predvsem pa me navdušuje vse kar je povezano z vodo, zato je bilo samo vprašanje časa, kdaj pride na vrsto canyoning. Canyoning je bil za mene čista doza adrenalina, ker je čisto drugačen, nor in edinstven, kot zgleda v resnici.

Canyoning ali po naše soteskanje se odvija v rečnih kanjonih in soteskah. Gre za spust po soteski, kjer premagujemo naravne ovire in prepreke. Med potjo se spuščamo po naravnih slapovih in toboganih, prav tako pa nam ne uide kakšen skok z visoke skale.

Obiskala sem kanjon Sušec v Bovcu, kjer se naj bi izvajalo največ canyoningov v Sloveniji. Sušec je majn zahteven canyoning, ki ne zahteva posebnega predznanja. Zato Sušec priporočam vsem, ki se s canyoningom srečajo prvič, saj so nekateri canyoningi v okolici že tehnično bolj zahtevni.
Takšne ali drugačne vodne ovire
Meni je bil canyoning posebno doživetje, saj na nek način spoznaš samega sebe, kako boš premagal svoj strah ob določenih skokih v ozke tolmune.
Skok v temo 5 m globoko
 Na canyoning me še vedo vleče, vendar bo naslednji večji in bolj tehnično zahteven, tako da bo še večja prisotnost adrenalina pomešana z malce strahu. Mislim, da je za dobro soteskanje pripomoglo tudi to, da smo bili manjša skupina, petih oseb, zato smo nekatere skoke ponovili. Canyoning priporočam vsem, ki potrebujejo dozo adrenalina, sprostitev, kdo bi rad premagal samega sebe v skokih v tolmune ter kdo si želi preživeti pester popoldne v vodi.
Canyoning Sušec Canyoning Sušec Reviewed by Unknown on 05:44:00 Rating: 5

Ni komentarjev:

Lucija Pusovnik. Zagotavlja Blogger.